Email servis mi ne radi, možete li mi reći u čemu je problem i kako da ga rešim?

Email servis mi ne radi, možete li mi reći u čemu je problem i kako da ga rešim?

Da biste u što kraćem roku rešili problem sa Email servisom, bitno je da detaljno pročitate ovaj vodič.

Najčešći problem – greška na strani uređaja sa kog šaljete mejl

Kada email servis ne radi kako treba, često je problem u samom uređaju s kojeg se pristupa servisu. Da biste potvrdili ovu pretpostavku, krenite redom kroz sledeće korake:

 

PRVI KORAK KA REŠENJU PROBLEMA KOJI TREBA PREDUZETI

 

1. Ulogujte se na Vaš web-mejl tako što ćete se ulogovati na Vaš nalog, zatim kliknuti na MAIL pa potom na OPEN WEBMAIL

 

 

Potom, unesite celu email adresu i lozinku vašeg nalog koji stvara probleme. Izvršite slanje test emaila na adresu neke druge osobe i proverite da li je primila poruku, kao i da li vam može poslati odgovor. Ako je sve u redu, to znači da vaš email nesmetano funkcioniše i da problem može biti vezan za lokalnu email aplikaciju, vaš računar ili ponekad za samog primaoca poruke. MyCity Hosting ne pruža tehničku podršku za probleme na vašim ili tuđim računarima i serverima, stoga je preporučljivo da se za takva pitanja obratite vašoj tehničkoj podršci.

2. Ukoliko ne možete da se ulogujete na Vaš webmejl ili ne možete da pošaljete/primite mejl kroz webmejl – popunite ovaj upitnik i mi ćemo Vam se javiti u najbržem mogućem roku https://www.mycity-hosting.rs/popunite-formu-kako-biste-nas-obavestili-o-problemu/

 

DRUGI KORAK – NAJČEŠĆE PROBLEM SA SLANJEM MEJLOVA PUTEM MEJL PROGRAMA I APLIKACIJA NASTAJE IZ OVA 2 RAZLOGA

 

1. Pogrešno uneti parametri – proverite da li su parametri za mejl ispravno uneti i u skladu sa informacijama koje možete pronaći na Vašem hosting nalogu. Ulogujte se na Vaš hosting nalog, kliknite na MAIL a potom u detalje konkretnog EMAIL naloga s kojim imate problem.

 

 

Parametri koje ćete videti i koji su Vam potrebni:

IMAP hostname: Hostname Vašeg servera
IMAP port: 993
IMAP security: SSL / TLS
IMAP auth method: Normal password
SMTP hostname: Hostname Vašeg servera
SMTP port: 465
SMTP security: SSL / TLS

Ukoliko su svi parametri ispravni ili ako je mejl ranije radio a sada ne radi, pređite na sledeći korak

2. Banovana IP adresa –  Ako Vam email čas radi, čas ne radi („Timed out“, „Not responding“ ili „Unable to connect…“), to onda znači:

  • Da neka desktop mail aplikacija (Outlook, Thunderbird) šalje pogrešan login (pogrešan password) ka serveru
  • Da neka mail aplikacija na mobilnom telefonu uporno šalje pogrešan login (pogrešan password) ka serveru
  • Da ste više puta uneli pogrešan username/password kada ste se logovali na mejl u nekoj aplikaciji
  • Da ste u međuvremenu promenili šifru pa je ostala stara šifra u nekoj od aplikacija koja sad šalje pogrešan login (pogrešan password).

Server sve to onda smatra pokušajem da neko „uhakuje“ šifru na silu (pogađajući šifru) i blokira ceo IP, odnosno, sve kompjutere u toj kancelariji/kući, pošto svi idu preko iste IP adrese. Tada svi kompjuteri u toj kancelariji/kući ne mogu da pristupe svom inboxu (IMAP/POP3/SMTP). Emailovi naravno pristižu u inboxe bez problema, jer nema razloga da ne pristižu, nije blokiran njihov inbox, već samo njihova kancelarija ne može da pristupi inboxu. U ovom slučaju prijavite nam problem na ovom linku i mi ćemo najbrže moguće skinuti ban sa Vaše IP adrese – https://www.mycity-hosting.rs/popunite-formu-kako-biste-nas-obavestili-o-problemu/ – Ukoliko nakon brisanja Vaše IP adrese sa ban liste problem i dalje postoji, potrebno je da kontaktirate Vašu tehničku podršku.

Podsećamo Vas da je webmail dostupan 24/7 i da uvek možete njega koristiti dok problem u radu Vaše mail aplikacije ne bude otklonjen.

 

Local Delivery problem

Ukoliko ste korisnik naših Cloud ili Dedicated hosting paketa, a pritom imate problem sa Email servisom i želite da taj problem otklonite u najkraćem roku – pročitajte sledeća pitanja i pokušajte da odgovorite na njih

  1. Da li mejlove hostujete na istom serveru gde i sajt? Ukoliko je odgovor DA, preskočite ovo pitanje i idite na sledeće. Ukoliko je odgovor NE – pročitajte sledeći post: https://www.mycity-hosting.rs/ukoliko-mailove-ne-hostujete-na-istom-serveru-gde-i-sajt/
Logo_Hetzner.svg
php-logo-bigger
MySQL_textlogo.svg
logo-4
logo-5

Vaša online priča počinje ovde

Brz, siguran i pouzdan hosting za svaki projekat

MyCity Hosting
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.