Paketi tehničke podrške

Paketi tehničke podrške

Usluga Podrazumevani Start Pro Enterprise
Inicijalno (garantovano) vreme odgovora 24h 2h 1h 30min
Vreme dostupnosti podrške Radno vreme od 9 do 17h Radno vreme od 9 do 17h Produženo radno vreme od 9 do 22h Emergency portal dostupan 24/7/365
Tehnička podrška vikendom (4) Na upit, cena radnog sata x2.5 Na upit, redovna cena radnog sata Na upit, redovna cena radnog sata Da
Podrška putem tiketa Da Da Da Da
Podrška putem chat-a Ne Ne Da do 3 puta mesečno Da
Podrška putem telefona Ne Ne Da do 3 puta mesečno Da
MyCity Hosting ažurira i monitoruje softver na serveru Da Da Da Da
Reagujemo sami ako primetimo problem (1) Osnovni monitoring Premium monitoring Premium monitoring Premium monitoring
Besplatna migracija sa cPanel-a Da Da Da Da
DDoS zaštita (2) Standardna Napredna DDoS zaštita Napredna DDoS zaštita Napredna DDoS zaštita
Broj tiketa (3) Do 5 tiketa Do 10 tiketa Do 15 tiketa Do 30 tiketa
Automatski monitoring Email blacklisti i uklanjanje sa blacklisti Ne Ne Da Da
Besplatna migracija sa bilo kog servera Ne Ne Da Da
Instalacija servisa, panela, operativnih sistema i softvera na zahtev Na upit, cena radnog sata x2.5 Na upit, cena radnog sata x2 Da, po standardnoj ceni radnog sata Da
4 sata mesečnog savetovanja o serverskoj infrastrukturi, optimizaciji, bezbednosti Ne Ne Da Da
Provera malware-a na sajtu na zahtev Ne Da, jednom mesečno Da, pet puta mesečno Da, 10 puta mesečno
Provera i analiza performansi sajta na zahtev Ne Da, jednom mesečno Da, pet puta mesečno Da, 10 puta mesečno
Migracija na novi server u slučaju hardverskog problema Ne Da Da Da
Implementacija WordFence CLI - brzo i lako skenirajte sve sajtove na serveru u potrazi za zarazom Ne Da Da Da
Cena Uključeno u cenu servera 6.000 RSD mesečno 12.000 RSD mesečno 120.000 RSD mesečno
[1] Osnovni monitoring podrazumeva pasivno praćenje putem mejl izveštaja, Premium podrazumeva zasebnu Hetrix Tools stranicu sa 24/7 praćenjem
[2] Za naprednu DDoS zaštitu potrebno je da klijent aktivira adekvatan CloudFlare paket, koji samostalno plaća, i ne ulazi u cenu paketa podrške. Na ovoj stranici možete pronaći CloudFlare pakete, https://www.cloudflare.com/en-gb/plans/, preporučuje se Pro ili Business paket, zavisno od Vaše potrebe
[3] Nakon prekoračenog broja tiketa, dodatni tiketi se naplaćuju po radnom satu
[4] Intervencije vikendom se unapred zakazuju, i zavise od dostupnih kapaciteta. Ovo ne važi za Enterprise paket koji ima podršku 24/7/365
[5] Emergency portal dostupan je za zahteve P1, P2 i P3 prioriteta

Radno vreme podrške zasniva se na centralnoevropskom vremenu (CET/CEST – vremenska zona u Beogradu GMT+1).

Neke bitne napomene:

  1. Napomena o dometu tehničke podrške
    Vremena odgovora i usluge tehničke podrške definisane ovim paketima odnose se isključivo na probleme sa radom servera i prateće infrastrukture (web server, baza podataka, mreža, storage, operativni sistem).
    Ukoliko nakon analize utvrdimo da je uzrok problema u radu samog sajta ili aplikacije (na primer WordPress, Magento ili prilagođena aplikacija, tema ili plugin), smatra se da server radi ispravno i rešavanje takvih problema ne ulazi u obim ovih paketa tehničke podrške. U tom slučaju jasno ćemo Vas obavestiti o nalazu i preporučiti sledeće korake, kao što su obraćanje Vašem razvojnom timu.

  2. Napomena o ograničenju odgovornosti
    Svi oblici nedostupnosti usluge koji nastanu zbog eksternih servisa, provajdera ili drugih faktora van naše infrastrukture tretiraju se kao događaji van naše kontrole. U tim slučajevima ne postoji osnova za finansijske korekcije, povraćaj sredstava, ili dodatne obaveze prema klijentu.

Sledeća tabela definiše početno vreme odgovora za svaki prioritet podrške u izabranom planu podrške.

Prioritet Podrazumevani Start Pro Enterprise
P1 24 sata 2 sata 1 sat 30 minuta
P2 24 sata 6 sati 4 sata 2 sata
P3 24 sata 8 sati 6 sati 4 sata
P4 24 sata 12 sati 8 sati Sledeći radni dan
P5 24 sata 24 sata 12 sati Sledeći radni dan

Prioritet se dodeljuje na osnovu definicija prioriteta navedenih u sledećoj tabeli.

Prioritet Definicija 1 Definicija 2 Definicija 3
P1 - kritičan uticaj Produkcijska aplikacija ili infrastruktura je neupotrebljiva Šteta po reputaciju kompanije verovatno će biti velika Kratkoročno rešenje ne može da se primeni
P2 - visok uticaj Šteta izazvana incidentom se brzo povećava Posao koji ne može da se obavi je veoma vremenski osetljiv Finansijski uticaj incidenta verovatno će biti značajan
P3 - srednji uticaj Šteta izazvana incidentom se značajno povećava tokom vremena Posao koji ne može da se obavi je vremenski osetljiv Neprodukcijska instanca servisa je nedostupna
P4 - nizak uticaj Šteta izazvana incidentom se povećava samo minimalno tokom vremena Posao koji ne može da se obavi nije vremenski osetljiv Uticaj na servis je mali
P5 - bez uticaja Servisni zahtev How to zahtev Poboljšanje funkcionalnosti

Bronze Reseller

  • 50 GB Disk Space
  • 500 GB of Bandwidth
  • 20 cPanel Accounts
  • Free SSL Certicates
  • Backups Daily
  • 24/7 Support
  • Dedicated IP Not Included
  • WHMCS License Not Included

Silver Reseller

  • 100 GB Disk Space
  • 1TB Bandwidth
  • 40 cPanel Accounts
  • Free SSL Certicates
  • Backups Daily
  • 24/7 Support
  • Dedicated IP Not Included
  • WHMCS License Not Included

Gold Reseller

  • 200 GB Disk Space
  • 2TB Bandwidth
  • 60 cPanel Accounts
  • Free SSL Certicates
  • Backups Daily
  • 24/7 Support
  • Dedicated IP Included
  • WHMCS License is Included

Platinum Reseller

  • 400 GB Disk Space
  • 4TB Bandwidth
  • 80 cPanel Accounts
  • Free SSL Certicates
  • Backups Daily
  • 24/7 Support
  • Dedicated IP Included
  • WHMCS License is Included

Advanced Web Hosting Features

Could you please provide more information or clarify your request? I’m here to help!

Data Centers

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed dolore magna aliqua.

Global Network

Duis aute irure dolor in repreh lenderit in voluptate velit esse fugiat nulla pariatur.

Maximum Perfomance

Sed ut perspiciatis unde omnis iste in voluptate esse velit esse fugiat nulla pariatur.

Cloud Storage

Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur.

Hostiko Guarantees

Fastest SSD Servers

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit dolore aeu fugiat nulla pariatur officia recusandae.

Money Back Guarantee

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do labore et dolore magna aliqua.

Cloud Technology

Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis.

Reseller Hosting Plan

  • Bronze
  • Silver
  • Gold
  • Platinum

Bronze

$ 29
.99 /month
Disk Space 50 GB 100 GB 200 GB 400 GB
Bandwidth 500 GB 1 TB 2 TB 4 TB
Number of cPanel Accounts 20 40 60 80
Free SSL Certificates
Daily Backups
24/7 Support
Dedicated IP Address
WHMCS License
Priority Support
99.9% Uptime Guarantee
Order Now Order Now Order Now Order Now

What Our Clients are Saying

Join the chorus of satisfied voices and explore what our clients are saying about their journey with us.
Logo_Hetzner.svg
php-logo-bigger
MySQL_textlogo.svg
logo-4
logo-5

Vaša online priča počinje ovde

Brz, siguran i pouzdan hosting za svaki projekat

MyCity Hosting
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.