Uslovi korišćenja i prodaje

Ovi uslovi prodaje (u daljem tekstu “Uslovi” ili “Uslovi prodaje”) doneti su od strane preduzetničke radnje Predrag Damnjanović PR Ostale telekomunikacione delatnosti My City Nikola Tesla, osnovane u skladu sa pozitivnim propisima Republike Srbije, čije je sedište na adresi: Zaplanjska 36, 18110 Niš (u daljem tekstu “Davalac usluga”), koja je vlasnik veb-sajta MyCity Hosting, dostupnog na sledećoj internet adresi: www.mycity-hosting.rs (u daljem tekstu “Veb-sajt”).

U okviru ovih Uslova prodaje termin „Korisnik“ će se odnositi na osobu koja koristi ovaj Veb-sajt, kao i usluge Davaoca usluge, osim ako ista istupa u ime organizacije, u kom slučaju se „Korisnik“ odnosi na takvu organizaciju.

Molimo vas da pažljivo pročitajte ove Uslove prodaje. Oni predstavljaju Ugovor – pravno obavezujući akt između Korisnika i Davaoca usluge, koji se odnosi na korišćenje usluga Davaoca usluge, a koje su dostupne na Veb-sajtu: www.mycity-hosting.rs. Ukoliko Korisnik koristi Veb-sajt i/ili koristi Usluge, na način kako je definisano ovim Uslovima, isti se slaže da je Uslove razumeo i prihvatio u celosti. Korisnik ne može koristiti Usluge Davaoca usluge određene ovim Uslovima, ukoliko iste ne prihvati. Ukoliko Korisnik prihvati ove uslove u ime organizacije za koju istupa, time potvrđuje da je ovlašćen za navedenu radnju. Ukoliko, međutim, organizacija ima poseban ugovor sa Davaocem usluga, tada će se primenjivati taj ugovor. U slučaju korišćenja Usluga u ime Korisnikovog poslodavca, isti garantuje da je ovlašćen da prihvati ove Uslove u ime svog poslodavca i da je njegov poslodavac saglasan da će obeštetiti Korisnika i Davaoca usluga zbog kršenja ovih Uslova.

Kompanija i Davaoc usluga nazivaju se „Ugovorna strana“, dok kada se navode zajednički kao obe strane, onda se koristi termin „Ugovorne strane“.

 

GDPR

Pošto se bavimo uslugom “čuvanja i serviranja” podataka (hosting sajtova, emailova, baza), dužni smo da što transparentnije opišemo gde se i kako čuvaju podaci naših korisnika.

  • Svi naši serveri koji hostuju sajtove, emailove i baze se nalaze u Nemačkoj (u gradovima Nuremberg i Falkenstein/Vogtland, u Hetzner datacentrima) i u Finskoj (u gradu Helsinki, u Hetzner datacentru), osim u posebnim slučajevima kada klijent zahteva da budu u nekoj drugoj državi
  • Datacentri u kojima se nalaze naši serveri garantuju fizičku bezbednost servera (ISO/IEC 27001)
  • Lokacije gde se čuvaju backup kopije svih hostovanih podataka su: Nemačka (gradovi Nuremberg i Falkenstein/Vogtland, Hetzner datacentri), Finska (grad Helsinki, Hetzner datacentar)
  • Klijent može da bira u kom gradu i kom datacentru (od ponuđenih) će njegov sajt, email i baza podataka biti hostovana i backup-ovana
  • Backup serveri su posebno zaštićeni, niko osim administratora servera (zaposlenih u našoj kompaniji) nema pristup tim serverima.
  • Podaci se sa hosting servera na backup servere kopiraju svake noći, koristeći enkriptovanu konekciju.
  • Svi podaci koje klijent objavi na javnom delu sajta su javno dostupni
  • Podaci koje je klijent uneo u zaštićenom delu sajta, hostinga ili baze nisu javno dostupni (osim u slučaju hakerskog upada ili u slučaju kada državni organi zakonskim putem zatraže uvid)
  • Sadržaj emailova naših klijenata je dostupan samo njima (osim u slučaju hakerskog upada ili u slučaju kada državni organi zakonskim putem zatraže uvid)
  • Naša kompanija koristi najsavremenije mere zaštite hostovanih podataka, i za deset godina postojanja kompanije još se nije desio nijedan hakerski upad na nivou servera.
    Ipak, važno je napomenuti da naša kompanija nije odgovorna ako nekom našem klijentu inficiraju računar i ukradu šifre za email ili sajt ili bazu – ili ako hakeri upadnu na sajt našeg klijenta koristeći propust u sajtu klijenta.
  • Ukoliko se desi hakerski upad na nivou servera, naša kompanija će o tome odmah obavestiti svoje klijente.
  • Administratori servera koji su zaposleni u našoj kompaniji imaju tehničku mogućnost da pristupe svim podacima na serverima, ali to naravno ne čine.
  • Niko osim samog klijenta i administratora servera (koji su zaposleni u našoj kompaniji) nema pristup zaštićenim delovima sajta, servera, baze podataka, hostinga (osim u slučaju hakerskog upada ili u slučaju kada državni organi zakonskim putem zatraže uvid). Nijedan od navedenih privatnih podataka neće biti ustupljen trećim licima od strane naše kompanije.
  • Naši klijenti imaju pravo da zatraže kompletno brisanje svih podataka koje skladištimo na hostingu ili serveru koji su zakupili, kao i brisanje backup kopija podataka.
  • Serveri čuvaju u log fajl mesec dana sledeće podatke:
  • IP adrese (i tačno vreme posete) posetilaca sajtova naših klijenata
  • IP adrese (i tačno vreme logovanja ili pokušaja logovanja) onih koji su pokušali i/ili su se ulogovali na hosting panel, email servise, FTP i SSH servise.
  • Podaci se čuvaju u log fajl mesec dana.
    Razlog logovanja je taj što moramo po zakonu da čuvamo log fajl, za slučaj da neko počini neko krivično delo koristeći i zloupotrebljavajući neki servis na serveru.
  • Poručivanjem neke naše usluge korisnik izjavljuje da je upoznat sa svime što je navedeno u prethodnim tačkama.

Dopunski linkovi:

 

Član 1.

Zvanično sredstvo komunikacije između strana je elektronska pošta između email adrese Davaoca usluga i email adrese Korisnika.

Davalac usluga će sva obaveštenja i račune (fakture) slati na email adresu Korisnika, ili na email adresu koju je Korisnik naknadno dostavio za potrebe primanja obaveštenja ili računa (faktura) od Davaoca usluga.

Davalac usluga nije u obavezi da koristi telefon niti poštanske pošiljke kao sredstvo komunikacije.
Korisnik će sva obaveštenja i upite vezane za usluge slati na email adresu Davaoca usluga.

 

Član 2.

Davalac usluga je u obavezi da u roku od 7 radnih dana od dana pisanog prihvatanja ponude stavi na raspolaganje Korisniku server, uz obavezu da prethodno pripremi dati server za pružanje hosting usluga.

Priprema servera uključuje zakup servera kod Internet Servis Provajdera Hetzner (u daljem teksku: Datacentar), instaliranje neophodnog softvera za hosting usluge na datom serveru, podešavanje softvera za pružanje web sajt hosting usluga, kao i dostavljanje Korisniku svih pristupnih parametara za administraciju servera.
Davalac usluga će Korisniku iznajmiti server sledećih karakteristika:

  • CPU je naveden u Ponudi poslatoj Korisniku
  • Količina RAM memorije navedena u Ponudi poslatoj Korisniku
  • Količina prostora na NVMe SSD ili HDD disku (od toga 1 GB rezervisano za particionisanje, i 2.4 GB zauzeto sistemskim fajlovima) navedena u Ponudi poslatoj Korisniku
  • 1 GBit/sec internet konekcija, jedna IPv4 adresa i /64 IPv6 subnet
  • U slučaju zakupa Cloud servera, 20 TB mesečnog internet saobraćaja (uz mogućnost da se dokupi još internet saobraćaja po ceni od 120 RSD za svaki dodatni terabajt internet saobraćaja)
  • U slučaju zakupa Dedicated servera, mesečni internet saobraćaj je neograničen
  • RAID1 mirroring (dva NVMe SSD-a ili HDD-a koja sadrže u svakom trenutku potpuno iste podatke)
  • Server može da ima instaliranu sledeću Linux distribuciju i servise:
    • Linux distribucija: Debian 12
    • Apache 2.4 (Web servis)
    • nginx 1.25 (Web servis, proxy), podrška za SSL i HTTP/2
    • PHP 5.6, 7.0, 7.1, 7.2, 7.3, 7.4, 8.0, 8.1, 8.2
    • MariaDB 10.11 (MySQL baza podataka)
    • ProFTPD ili VSFTPd (FTP servis)
    • Mail servisi (POP3, IMAP, SMTP, SSL/TLS enkripcija, Webmail Roundcube, Exim4,
    • SpamAssassin, ClamAV)
    • Bind9 (DNS servis)
    • Memcached servis
    • Redis servis
    • MongoDB servis
    • NodeJS servis
    • ElasticSearch servis
    • Docker

Davalac usluga je u obavezi da u toku perioda za koji je Korisnik platio server i usluge održavanja (koje su precizno definisane Članom 4) obezbedi neometan rad servera, osim u slučajevima više sile, koji su detaljno opisani u Članu 5.

Davalac usluga je takođe u obavezi da u toku perioda za koji je Korisnik platio zakup i usluge održavanja servera (koje su precizno definisane Članom 4) nadgleda server i redovno instalira nove verzije i zakrpe softvera.

Član 3.

Korisnik se prihvata obaveze da Davaocu usluga isplati naknadu za usluge opisane u Članu 2.
Naknada koja je navedena u Ponudi poslatoj Korisniku predstavlja utvrđeni mesečni iznos pretplate na server, i biće fakturisana na mesečnom nivou od strane Davaoca usluga.

U mesečni iznos pretplate uračunat je:

  • Zakup servera kod Internet Servis Provajdera (Datacentar Hetzner)
  • Održavanje servera (precizno definisano u Članu 4)
  • Backup servera (u situacijama i pod uslovima koji su precizno definisani u Članu 4)
  • Tehnička podrška putem emaila (precizno definisana u Članu 4)

Davalac usluga je u obavezi da u toku trajanja usluge Korisniku redovno, jednom mesečno, dostavlja fakturu (račun) za navedene usluge za predstojeći ili tekući vremenski period.
Račun se dostavlja putem elektronske pošte, na email adresu Korisnika, koja je prethodno naznačena u ponudi, ili na email adresu koju je Korisnik naknadno dostavio za potrebe primanja računa od Davaoca usluga.

Davalac usluga nije u obavezi da račun dostavi u štampanoj formi na adresu Korisnika koristeći poštansku pošiljku.

Korisnik se prihvata obaveze da fakturisanu naknadu isplati Davaocu usluga najkasnije 30 (trideset) dana od dana izdavanja računa (od strane Davaoca usluga), odnosno 30 dana od slanja računa na email adresu Korisnika.

Ukoliko Korisnik usluge putem elektronske pošte ne obavesti Davaoca usluga da nije primio račun u poslednjih 30 dana, smatra se da je Korisnik uredno primio račun i da je u obavezi da izmiri dugovanja prema Davaocu usluga u roku od 30 dana od slanja računa na email adresu Korisnika.

Ukoliko Korisnik ne izvrši uplatu za fakturisani period usluga, Davalac uluga nije u obavezi da u fakturisanom periodu pruži usluge opisane u Članu 4 (Davalac usluge neće ugasiti server istog trenutka, ali nije u obavezi da održava server). Posle trideset dana od izdavanja računa, ukoliko račun i dalje ne bude bio plaćen od strane Korisnika, Davalac usluge ima pravo da kod datacentra ne produži dalji zakup servera, te će server biti ugašen od strane datacentra u kome je server zakupljen. Davalac usluga se obavezuje da će email porukom opomenuti Korisnika usluga pre preduzimanja bilo kakvih aktivnosti koje su navedene u ovom Članu. Od tog trenutka Korisnik usluga je dužan da u roku od najviše tri radna dana odgovori na opomenu ili da isplati potraživanja koje Korisnik usluga ima ka Davaocu usluga. Ukoilko nakon trećeg radnog dana od momenta opomene emailom Korisnik usluga ne izmiri dugovanja prema Davaocu usluga, Davalac usluga ima prava da odjavi server kod datacentra. Davalac usluge u tom slučaju nije odgovaran za gašenje servera niti za gubitak podataka sa servera i backup servera.

Uz saglasnost obe strane, Davalac usluge može fakturisati uslugu i na period duži od mesec dana.

Član 4.

Davalac usluga se prihvata obaveze da u toku perioda za koji je Korisnik platio server i usluge održavanja servera (koje su precizno definisane u sledećim tačkama ovog Člana) obezbedi neometan rad servera dok god faktori koji utiču na rad servera zavise od njega.

Osim u slučaju više sile, koja je detaljno definisana u Članu 5, Davalac usluga garantuje da će server 99% mesečnog vremena biti u funkciji i operativan

  • Davalac usluga prihvata obavezu da optimizuje server i ponudi Korisniku kvalitetan, stabilan, bezbedan i brz rad servisa na serveru.
  • Davalac usluga prihvata obavezu da redovno ažurira softver hosting servisa na serveru.
  • U slučaju zakupa Cloud servera, Davalac usluga će uključiti svakodnevno pravljenje backup-a (kopija) cele primarne particije Cloud servera. Usluga je besplatna za backup primarne particije Cloud servera. Kopije primarne particije Cloud servera se čuvaju za svaki od 7 poslednjih dana. Kopije primarne particije Cloud servera se smeštaju na zaseban remote server koji obezbeđuje datacentar (remote backup server se nalazi u istom datacentru gde je zakupljen Cloud server Korisnika). Davalac usluge ne može apsolutno da garantuje za postojanost remote backupa budući da datacentar brine o remote backupu. Ipak, treba napomenuti da se remote backup kopira na čak tri mirrorovana diska, pa je mogućnost da on nestane hipotetička (Osim u slučaju neke katastrofe u datacentru, na primer požara. Validan dokaz o katastrofi u datacentru može biti screenshot zvaničnog sajta datacentra, na kome se vidi opis katastrofe. Dokaz je najbolje potkrepiti video snimkom otvaranja zvaničnog sajta datacentra na kome se vidi opis katastrofe, i/ili trajni URL link ka tome).
  • U slučaju zakupa Dedicated servera, Davalac usluga će namestiti i kopiranje lokalnog backupa na zaseban backup server. Davalac usluga obezbeđuje 100GB remote backupa besplatno, u istom datacentru u kome je Dedicated server Korisnika zakupljen. Ukoliko Korisnik želi veći remote backup prostor, ili želi remote backup u drugom datacentru – može sam da obezbedi svoj remote prostor za backup (ili dodatno plati Davaocu usluga za dodatan remote backup prostor).
  • Dokupljene SSD particije ne podležu automatskom backup-u. Ukoliko Korisnik ima dokupljene SSD particije, one se u dogovoru sa Davaocem usluga mogu backup-ovati po ceni od 250 RSD mesečno za svakih 100 GB dokupljene SSD particije.
  • Davalac usluga je dužan da dostupne backup kopije servera ustupi Korisniku na njegov zahtev, ili ih obriše ukoliko Korisnik to zahteva.
  • Davalac usluga se obavezuje da namesti da se svakog vikenda lokalno (na zakupljenom serveru Korisnika) kreira backup (kopija) svih hosting naloga na serveru, ukoliko prostor na disku zakupljenog servera to dozvoljava. Ukoliko prostor na disku to ne dozvoljava, Pružalac usluga je dužan da obavesti Korisnika usluga. Moguće je namestiti i da se backup kreira i svakodnevno (noću) ukoliko Korisnik tako želi.
  • Davalac usluga će namestiti i kopiranje lokalnog backupa na zaseban backup server ukoliko Korisnik obezbedi remote prostor za backup (ili dodatno plati Davaocu usluga za dodatan remote backup – na primer u drugom datacentru) (napomena: U slučaju zakupa Cloud servera, Davalac usluge već obezbeđuje “automatski remote backup cele primarne particije Cloud servera za 7 dana unazad”, datacentar vrši taj backup svakodnevno i besplatno, i skladišti ga u istom datacentru gde je zakupljen Cloud server Korisnika)
  • Davalac usluga se obavezuje da će, ukoliko primeti, bez odlaganja obavestiti Korisnika o eventualnim problemima ili otežanom funkcionisanju servera, i da će učiniti sve što je u njegovoj moći da otkloni problem.
  • Davalac usluga se obavezuje da će blagovremeno obavestiti Korisnika o eventualnim radovima na serveru koji bi za rezultat imali nefunkcionisanje servisa duže od dva minuta.
  • Davalac usluga garantuje da svojim delovanjem neće vršiti povredu tajnosti podataka koji se nalaze na serveru, osim u slučaju kada istražni ili sudski organi Republike Srbije zakonskim putem (uz sudski nalog) zatraže uvid u podatke.
  • Davalac usluga dužan je da Korisniku ustupi sve pristupne parametre za administraciju servera, uključujući i password za glavni administratorski root nalog.
  • Davalac usluga se obavezuje da Korisniku odgovori putem emaila na zahtev za tehničkom podrškom, radnim danom od 09h do 17h, u roku od 24h od slanja emaila od strane Korisnika. Vreme odgovora je obično manje od 4h i tehnička podrška je besplatna. Ukoliko Korisniku treba brže zagarantovano vreme odgovora kao i 24/7 dostupnost tehničke podrške, Korisnik može zakupiti Premium paket tehničke podrške.
  • Davalac usluga tehničku podršku ograničava na oblast svoje stručnosti i pruža podršku samo za web sajt hosting servise. Svi ostali vidovi podrške, asistencije u rešavanju specifičnih problema, dogovaraće se naknadno i (ukoliko Davalac usluge može da ih reši) rešavaće se i naplaćivati po ceni od 20 EUR po radnom satu, u dinarskoj protivvrednosti, po srednjem kursu NBS.
  • Davalac usluga će obezbediti sve podatke koji su potrebni da bi korisnik sam podesio mail client aplikaciju (program za čitanje mailova, poput Outlook i Thunderbird). No, podešavanje mail client aplikacija na računarima ili mobilnim uređajima Korisnika ne spada pod besplatnu tehničku podršku. Korisnik u svakom slučaju uvek može da koristi Webmail, za koji nije potrebno nikakvo podešavanje.

Pod besplatnom tehničkom podrškom za web sajt hosting servise se podrazumeva konsultacija, dostavljanje uputstava, napredna podešavanja po želji Korisnika i odgovaranje na pitanja u vezi sledećih servisa:

  • Apache (Web servis)
  • nginx (Web servis)
  • PHP
  • MySQL i MariaDB (baza podataka)
  • ProFTPD (FTP servis)
  • Mail servisi (Webmail Roundcube, Exim4, dovecot, SpamAssassin, ClamAV)
  • Bind9 DNS servis
  • Memcached servis
  • Redis servis
  • konsultacije u vezi servera, hostinga i domena uopšteno

Pod naprednim podešavanjima hosting servisa, koje Davalac usluga besplatno pruža u okviru tehničke podrške, se podrazumevaju podešavanja koja su izvan znanja prosečnog korisnika hosting usluga (na primer: podešavanje HTTPS SSL sertifikata).
U slučaju hardverskog kvara na serveru, Davalac usluga će bez odlaganja zatražiti od datacentra da zameni pokvareni hardver.
U slučaju nepopravljivog hardverskog kvara servera, kao i u slučaju da remote backup postoji, Davalac usluga će u roku od 12h obezbediti drugi server, i preneti sadržaj na novi server (iz remote backupa). U tom slučaju Korisnik ima prava na jednostrani prekid usluge i povraćaj novca za tekuću ili unapred plaćenu uslugu Davaocu usluga.
Ukoliko Korisnik zatraži instalaciju nekog dodatnog softvera na server, Davalac usluga se obavezuje da u roku od tri dana odgovori Korisniku da li je instaliranje tog softvera moguće, u kom roku i po kojoj ceni.
Davalac usluga nije u obavezi da migrira sajtove Korisnika na server ili sa servera (osim u slučaju dogovora između Davaoca usluga i Korisnika).

Ukoliko Davalac usluga ne ispoštuje obaveze iz ovog Člana, Korisnik ima pravo na jednostrani prekid usluge.

Ukoliko Korisnik ne izvrši uplatu za fakturisani period usluga – Davalac uluga nije u obavezi da pruži usluge definisane ovim Članom.

Član 5.

Davalac usluga ne garantuje neometan rad servisa u slučaju kada faktori koji utiču na rad servera ne zavise od Davaoca usluga. Samo u tim slučajevima Davalac usluga ne garantuje da će server 99% mesečnog vremena biti u funkciji i operativan.
Ti faktori mogu biti sledeći:

  • Prirodne nepogode, požar, poplava, teroristički napad, rat, ili bilo koje drugo fizičko oštećenje servera u datacentru
  • Prekid međunarodnih, međugradskih i internih linkova za prenos internet saobraćaja
  • Prekid električne energije u datacentru
  • DDoS hakerski napad
  • Hakerski upadi na server
  • Malware softver ubačen od strane hakera
  • Propusti u softveru koji nije pravljen od strane Davaoca usluga
  • Nemogućnost datacentra da u roku od 7 sati popravi hardverski problem na serveru
  • Hitno i neodložno sistemsko ažuriranje softvera, koje može potrajati najviše dva sata

Davalac usluga ne garantuje za postojanost i konzistentnost podataka na serveru u slučaju kada faktori koji utiču na server ne zavise od Davaoca usluga.
Ti faktori mogu biti sledeći:

  • Prirodne nepogode, požar, poplava, teroristički napad, rat, ili bilo koje drugo fizičko oštećenje servera u datacentru
  • Hakerski upadi na server
  • Malware softver ubačen od strane hakera
  • Propusti u softveru koji nije pravljen od strane Davaoca usluga

Ipak, kao što je to već rečeno, treba napomenuti da postoji i remote backup servera koji se radi na dnevnom nivou, i koji skladišti sam datacentar.
No, Davalac usluge ne može apsolutno da garantuje za postojanost remote backupa budući da datacentar brine o remote backupu, i da u datacentru hipotetički može da se desi prirodna nepogoda, požar, poplava, teroristički napad, rat, ili bilo koje drugo fizičko oštećenje backup servera.
Ukoliko Korisnik želi da ima dodatan backup van datacentra – Korisnik može sam obezbediti remote prostor za backup van datacentra (ili dodatno plati Davaocu usluga za dodatan remote backup van datacentra). Davalac usluga je u tom slučaju u obavezi da podesi kopiranje backupa na dodatni remote backup prostor.

Nije preporučljivo da Korisnik šalje masovno mailove sa servera (na primer newsletter, kao ni ponude upućene na stotine mejlova odjednom).
Savetujemo i da se Korisnik potrudi da ne inficira svoj računar malware softverom, koji bi mogao masovno da šalje emailove sa servera Korisnika ili da inficira sajt Korisnika.

Davalac usluga ne garantuje da server neće dospeti na anti-spam blackliste usled prekomernog slanja emailova (slanje ponuda ili newslettera sa servera, ili usled malware softvera).
Ukoliko server, usled prekomernog slanja emailova (slanje ponuda ili newslettera sa servera, ili usled malware softvera) dospe na anti-spam blacklistu, Davalac usluga nije dužan da podnosi zahteve za uklanjanje sa anti-spam blackliste.
Ukoliko slobodno vreme to dozvoli, Davalac usluga može da ponudi asistenciju za uklanjanje servera sa anti-spam blacklista po ceni od 10 EUR po radnom satu, u dinarskoj protivvrednosti, po srednjem kursu NBS.

Ukoliko server hostuje sajtove Korisnika, preporučljivo je i da Korisnik vodi računa o tome da na server ne unese malware i da redovno ažurira CMS na svom sajtu, ukoliko sajt poseduje CMS.
Ukoliko malware dospe na sajt Korisnika na način za koji Davalac usluga nije odgovoran (neažuriran CMS Korisnika, ukradena šifra od Korisnika, itd), Davalac usluga nije dužan da ukloni malware sa sajta.
Davalac usluga može samo dostaviti uputstvo za uklanjanje malware-a, ili da vrati sajt iz dostupnog backupa.
(Napomena: ukoliko malware softver ugrozi treće lice, internet link ili resurse koje koriste drugi Korisnici, Davalac usluge može privremeno Korisniku suspendovati inficirani sajt, email nalog, hosting nalog ili hosting servise na serveru. Davalac usluge nije odgovoran ukoliko Datacentar suspenduje server Korisnika zbog ugrožavanja trećeg lica ili infrastrukture Datacentra. U tom slučaju Davalac usluga je obavezan da priloži dokaz da je Datacentar suspendovao server Korisnika. Screenshot emaila koji je poslat od strane Datacentra koji sadrži razlog za suspenziju je validan dokaz. Dokaz treba da sadrži i header emaila (izvorni oblik email zaglavlja u kome se vidi odakle je email poslat i kada).

Član 6.

Korisnik ne sme na server instalirati softver ili menjati konfiguraciju već instaliranog softvera bez saglasnosti Davaoca usluga.

Korisnik ne sme menjati password za glavni administratorski root nalog, već je dužan da u slučaju potrebe od Davaoca usluga zatraži promenu tog passworda.

Korisnik se obavezuje da će koristiti server u skladu sa opštim pravnim aktima Republike Srbije, kao i u skladu sa međunarodnim konvencijama i običajima.

Korisnik ne sme koristiti server za slanje SPAM-a, vršenje krivičnih dela ili nanošenje štete trećim licima.

Korisnik ne sme na server držati piratizovani, pornografski niti kladioničarski (gambling) sadržaj, niti bilo koji drugi sadržaj ili softver koji bi bio protivan zakonima ili koji bi nanosio štetu trećim licima.
Korisnik ne sme „rudariti“ kripto valute na serveru, niti vršiti transakcije u kripto valutama koristeći server.

Korisnik je odgovoran za sav postavljeni sadržaj na server, kao i za usluge/servise koje je na njemu sam instalirao.

Nije preporučljivo da korisnik instalira “crackovan” ili “nullovan” softver na svoje sajtove (nullovane teme i pluginove), jer takav softver po pravilu sadrži PHP malware.

Davalac usluga nije odgovoran za postavljeni sadržaj na serveru, niti za usluge/servise koje je sam Korisnik na njemu instalirao (ili ga je instaliralo treće lice).

Davalac usluga ne sme bez saglasnosti Korisnika postaviti nikakav sadržaj na server niti instalirati bilo kakav softver koji Korisnik nije tražio.

Ukoliko je potrebno, zarad zaštite obe strane kao i zarad zaštite trećih lica, Davalac usluga ima prava da ukloni sa servera sadržaj, servis ili softver koji je protivan zakonima ili nanosi štetu nekome, kao i da privremeno ugasi servis preko kojeg se distribuira taj sadržaj, nanosi šteta ili vrši povreda zakona. Davalac usluge nije odgovoran ukoliko iz pomenutih razloga Datacentar suspenduje server Korisnika zarad zaštite trećih lica i infrastrukture Datacentra. U tom slučaju Davalac usluga je obavezan da priloži dokaz da je Datacentar suspendovao server Korisnika. Screenshot emaila koji je poslat od strane Datacentra koji sadrži razlog za suspenziju je validan dokaz. Dokaz treba da sadrži i header emaila (izvorni oblik email zaglavlja u kome se vidi odakle je email poslat i kada).

Davalac usluga je dužan da u opisanim slučajevima odmah obavesti Korisnika o spornoj situaciji, i da mu dostavi savet kako da spreči slične situacije.

Ukoliko Davalac usluga uvidi da Korisnik svojom voljom krši odredbe ovog Člana, ima prava na jednostrani prekid usluge.

 

Član 7.

U slučaju prekida usluge Korisnik ima pravo da zatraži povraćaj novca za plaćenu uslugu tekućeg meseca kao i za usluge koje su unapred plaćene.
Ukoliko Korisnik pre prekida usluge zatraži dodatno vreme za transfer sajtova na drugi server, Davalac usluga je u obavezi da obezbedi Korisniku pristup fajlovima i bazama podataka svih sajtova na serveru za zatraženo vreme, sve dok Korisnik ne migrira sve sajtove na neki drugi server. Korisnik može najviše 15 dana zatražiti za tu svrhu, odnosno, dužan je da u roku od 15 dana od prekida usluge preseli sajtove na neki drugi server. Zatraženo dodatno vreme će biti fakturisano proporcionalno ceni mesečnog zakupa.
Ukoliko zahtev za dodatnim vremenom za transfer sajtova nije poslat pre prekida usluge Davalac usluga može odjaviti server prvog dana posle prekida usluge ili prvog dana posle isteka plaćenog zakupa servera.

Član 8.

Davalac usluga zadržava pravo da jednostrano izmeni komercijalne uslove za usluge održavanja servera.
Davalac usluga je dužan da obavesti Korisnika o promeni komercijalnih uslova pismeno, elektronskim putem, najmanje 30 dana pre plaćanja naknade za naredni period.

 

Član 9.

Korisnik može jednostrano prekinuti uslugu bilo kada i iz bilo kog razloga, na primer ukoliko potreba za zakupom servera prestane da postoji, ukoliko Korisnik nije zadovoljan uslugom, ili želi da pređe kod druge hosting kompanije.

 

Član 10.

Svaka od strana ima pravo na jednostrani prekid usluge pisanim putem. Korisnik ima pravo na jednostrani raskid u roku od jednog dana. Davalac usluga ima pravo na jednostrani raskid u roku od 30 dana.

 

Član 11.

Ukoliko Davalac usluga iz objektivnih razloga nije u stanju da ispuni obaveze proistekle iz ovog teksta, izvršiće povraćaj novca Korisniku za plaćenu uslugu tekućeg meseca kao i za usluge koje su unapred plaćene. Ukoliko Davalac usluga u dužem periodu iz objektivnih razloga nije u stanju da ispuni obaveze proistekle iz ovog teksta, trajanje usluge može biti jednostrano prekinuto.

Logo_Hetzner.svg
php-logo-bigger
MySQL_textlogo.svg
logo-4
logo-5

Vaša online priča počinje ovde

Brz, siguran i pouzdan hosting za svaki projekat

MyCity Hosting
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.